My Blog List

Tuesday 7 June 2011

Społeczność XXI wieku - ludzie żyjący w czasach ostatecznych


Społeczność XXI wieku
Ludzie żyjący w czasach ostatecznych

Jacy są ludzie tworzący Społeczność XXI wieku, którzy żyją w czasach ostatecznych ?
Czy żyją w zgodzie z własną Wewnętrzną Naturą?
Czy mogą być w pełni sobą ciesząc się sobą?
Czy Ci – Wybrani przez Boga rozpoznali siebie i swoje zadania?
Czy “usłyszeli”?

Natura Człowieka – nieskazitelna, czysta i piękna

Człowiek żyjący w raju cieszył się sobą w pełni będąc sobą

czysty, radosny i piękny

Człowiek współczesny, zabiegany, pogubiony, szuka, błądzi, nie wie kim jest

Natura jego, czysta i piękna odeszła sobie od niego, niechciana przez niego, może niezauważona, bo przecież tyle spraw “ważniejszych” od niej samej, tyle zabawek “ciekawych” naokoło

kolorowych...

może wystraszona...

celowo niszczona

Podwinęła ogonek, drobnym kroczkim odeszła cichutko

Gdzie jest Dom mój, Domek Wnętrza mego?

Czysty, mój własny i tylko mi znany

By prowadził mnie ścieżką Duszy mej

Domku, Ja jestem, zobacz czekam tutaj, na Ciebie

Wróć proszę

Potrzebuję Cię, by wykonać zadanie mej Duszy jakie wybrała sobie jeszcze w Niebie

Potrzebuję mej Wewnętrznej Natury

Tyle wszystkiego na zewnątrz, a wszystko co zewnętrzne nie moje

A wszystko co nie moje na zewnątrz

Prowadż Domku mój, prowadż Naturo moja

Bym zadanie wykonała

To co Dusza ma chciała

Bym do Nieba radosna wróciła

Bym wróciła
w radości


© dorothy
Powyzszy tekst jest tekstem autorskim.
Kopiowanie, rozpowszechnianie tylko za zgoda autora oraz podaniem linku

Żródło obrazka: BeautifulFreePictures.com

No comments:

Post a Comment